REKLAMACE

REKLAMAČNÍ POSTUP

ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST ZA NESPRÁVNÉ PLNĚNÍ SMLOUVY

Zákazník má právo na reklamaci v případě obdržení poškozeného, ​​vadného, ​​nekompletního zboží, či zboží v jakémkoliv rozporu s nabídkou prodeje, nebo v případě chybějící položky z objednávky apod. Zákazník má právo podat reklamaci jakoukoliv formou, pro optimalizaci reklamačního procesu však doporučujeme oznámení zaslat písemně a přiložit k němu veškerou dokumentaci (fotografie, prohlášení o škodě atd.). Oznámení by mělo obsahovat informaci o upřednostňovaném způsobu řešení (tj. oprava zboží, výměna zboží za nové, snížení ceny, vrácení peněz atd.) a podrobný popis důvodu jeho předložení. Zákazník může použít vzorový reklamační formulář přiložený k zásilce, není to však povinné. Šablonu formuláře lze stáhnout ve formátu PDF. Jakákoli forma oznámení reklamace je prodávajícím respektována – zákazník může reklamaci oznámit:

  • e-mailem: [email protected]
  • poštou na adresu: Varenská 3309/50, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
  • telefonicky na tel. č. +420 703 149 393

Reklamační formulář můžete stáhnout ve formátu PDF.

Po obdržení oznámení bude pracovník reklamačního oddělení kontaktovat zákazníka za účelem upřesnění dalšího postupu. Po zjištění potřeby vrácení inzerovaného zboží na sklad Outlet Nexterio se pracovník reklamačního oddělení obrátí na zákazníka za účelem domluvy úkonů souvisejících s vrácením produktu. Prodávající umožňuje objednat kurýra na náklady prodejny za předpokladu, že zákazník splní určité podmínky, tj. zajistí zboží k přepravě, připraví zásilku k vyzvednutí ve stanovený čas a dodá paletové/velkorozměrové zásilky kurýrovi k nákladnímu autu. Pro jednoznačnou identifikaci vráceného zboží doporučujeme k reklamovanému zboží přiložit fotokopii faktury objednávky.


Oddělení reklamací a vratek odpoví na oznámení zákazníka do 14 dnů ode dne nahlášení reklamace. Po překročení této lhůty jsou požadavky zákazníka považovány za oprávněné.

Podmínky vyřizování reklamací jsou podrobně popsány v obchodních podmínkách společnosti
Smluvní bod VIII.

Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy


  1. Kupující má, v souladu s občanským zákoníkem, právo odstoupit od kupní smlouvy (nebo její části týkající se části zboží), a to bez uvedení důvodu. Kupující může takto od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy je vyloučeno v případech uvedených v platných právních předpisech, zejména v ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
  2. Zákazník může učinit jakékoli jednoznačné prohlášení, kterým informuje o svém odstoupení od smlouvy. NEXTERIO.CZ s.r.o., Sídlo: O. Wichterleho 810, Lobeček, 278 01 Kralupy nad Vltavou, [email protected] .
  3. Pro odstoupení od smlouvy může kupující také využít vzorový „Formulář pro odstoupení od smlouvy“ dostupný na internetových stránkách  www.nexterio.cz .
  4. V případě odstoupení od smlouvy na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
  5. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od zákazníka přijal nebo jiným způsobem, pokud s tím zákazník bude výslovně souhlasit a nevzniknou tím zákazníkovi další náklady.  V případě, že platbu nelze vrátit pomocí stejné platební metody, jakou používá spotřebitel, vrátí prodejce platbu pomocí platební metody, která bude co nejvíce odpovídat vlastnostem způsobovi platby, který spotřebitel dříve používal. V případě, že má být platba vrácena na bankovní účet spotřebitele, vrátí prodávající platbu na bankovní účet uvedený spotřebitelem, a pokud spotřebitel neuvede bankovní účet, na který má být platba vrácena, vrátí mu prodejce platbu na bankovní účet, ze kterého spotřebitel provedl platbu v souvislosti s kupní smlouvou, ze které odstoupí.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zákazník je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dní ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, vrátit zboží prodávajícímu, nebo ho odevzdat osobě určené prodávajícím, ledaže prodávající nabídl, že sám zboží vyzvedne. Adresu pro vrácení : Varenská 3309/50,  702 00 Ostrava – Moravská Ostrava.
  8. Zboží musí kupující vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a včetně originálního obalu (pokud může). Kupující je povinen zboží zabalit tak, aby při jeho přepravě zpět k prodávajícímu nedošlo k jeho poškození.
  9. Veškeré náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.
  10. Vrátil-li kupující zboží poškozené, má prodávající nárok na náhradu škody, který může jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  11. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  12. Právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nemá spotřebitel v případě smluv:
  1. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  2. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  3. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy můžete stáhnout ve formátu PDF